İnsanlığı düşünüp dururken buluyorum kendimi. Ablamın yeteneğine yaklaşımları çok tuhaf. Neden korkuyorlar güneşsiz diyarlardan? Ölüm de doğum kadar doğal. Ama ablamdan korkuyorlar. Ödleri kopuyor. Onu yatıştırmaya çalışıyorlar boşuna. Onu sevmiyorlar.