Kitabı okurken sadece kendi hayatımı sorgulamakla kalmadım çevremdeki insanların verdikleri tepkilerin sebebi olabilecek şeyleri sorguladım. Aynı zamanda da insanların birçok tepkilerinin aslında kendi tepkisi olmayıp ebeveynlerinin ya da daha önceki nesillerden bir kişinin tepkisi olabileceğini öğrendim. Bir kişinin ölmesinin o kişinin yaşarken yaşadığı bir olayda verdiği tepkiyi öldürmediğini düşüncenin yaşamaya devam ettiğini öğrendim. Sadece bunlar bile kitabın ne kadarını bilgilendirici olduğunu anlatıyor bence.