seçkin bir kimse değilim

seçkin bir kimse değilim
@_a_c_z_
"Bize ağır gelen kendimizdir. Yolda, okulda, işte, başkaları ile birlikte taşıdığımız kendimiz."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Burası benim için bir gün, içimdeki bütün ölüleri gömüp gideceğim bir mezarlık."
Yaşamak neye yarayacak ve şimdi niçin yaşayacaktı?
İnsan ruhunun ayaklanmaları yanında, bir şehrin baş kaldırması nedir?
İnsan hayatın bir yerlerinde ölüyor aslında. Ruhu ile arasına yaşamak kadar uzun bir mesafe giriyor. Ölüyor insan ve yeniden diriliyor. Umut etmek için diriliyor, başlayabilmek için diriliyor, doğru dürüst bir tek cümle kurabilmek için diriliyor işte.