Deidamia

Her şeyi çok, kendini az bilen kadının gazabına uğramıştı ve şimdi her şeyin üstesinden tek başına gelmesi gerekiyordu.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sevdi. Her geçen gün daha çok sevdi. Kaybetmekten korktu. Ruh ikizini değil, kendini kaybetmekten korktu.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Edebiyat
"Ne güzel olurdu araya hayat girmese," dedi kadın.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Edebiyat
Sabah ruhumuzu besleyecek hiçbir şey ortaya çıkarmıyorsa, gecenin örtüsünü neden üzerinden atar ki?
Sayfa 86·Kitabı okudu
Edebiyat
Dostoyevski ya da Voltaire'in eserlerinden birinde, birisi "Eğer Tanrı olmasaydı bile insanoğlu onu icat ederdi." demiş.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Edebiyat