Asya

Asya
@_asiyee_
Oturup konuşsaydık geçerdi belki her şey, başını alıp gitmek sevdaya dahil değil.
Üniversite
Gaziantep
Gaziantep
198 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Şimdi konuşmuyorum, seneler sonra da konuşmayacağım. Hiçbir zaman karşılarına geçip intikam almayacağım. Düştüklerinde iyi olmuş bile demeyeceğim. Benim kelimelerim sesimden çıkıp kimseye çarpmayacak. Keşke bunun anlamını biraz olsun bilseydiniz."
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Küskünlüğüm hayata değil, içinde beş para etmez insanlara. Bıkkınlığım ise, onların yüzüne bakmak zorunda kalmam aslında." Cemal Süreya
Edebiyat
İyiii gecelerrrr🌝
1000Kitap
-Ümit var mı? +Ümit ne vakit kesilir?
Edebiyat
Çok az ağlardım, o da yalnızca kalbimi kırdıklarında; yoksa acı beni ağlatamazdı. Maksim Gorki Çocukluğum
Edebiyat