Bu zamana kadar okuduğum en vasat Gerritsen romanı.evet çok hızlı akıcı sürükleyici ama aynı zamanda da basit.bundan önce Ateşle oynayan Kız’ ı okuduğum için böyle hissetmiş olabilirim.tess gerritsen bence rizzoli&isles serilerinden yürümeli onların kurguları çok daha başarılı.tekleme kitaplarında vıcık vıcık sahte aniden gelişen aşklar samimi değil.çok sevdiğim bir yazar için bir gün böyle bir yorum yapacağım aklıma gelmezdi.ama taze okurlar için iyi bir başlangıç olabilir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Psikoanalistimiz birinci bölümde savunma oyuncusu ikinci bölümde hücuma geçiyor.avken nasıl avcı olduğunu okumak orta şekerli bir keyif verdi.ama başkahramanın iç dünyasına çok fazla girilmişti yani bu kadarına gerek varmıydı bilmiyorum ben sıkıldım ve diğer yorumlardaki gibi bütün sayfaları heyecanla çevirmedim açıkcası.ilgi alanı yada mesleği bu olan kişiler büyük zevkle okur.benim için orta segmentte.