Kalbimde ne iman, ne sevgi, ne güven var; yüreğimde çok acı, arzunun acısı, istenmeme arzusunun acısı var. Ben Tanrı'yı ruhumda var olan bütün güçle istiyorum ama ikimizin arasında korkunç bir ayrım var. Artık dua etmiyorum, ruhum Sen'inle bir bütün değil, buna rağmen yolda yalnızken Sen'inle, Sana duyduğum arzu üzerine saatlerce konuşuyorum. O sözler ne kadar da mahrem, ama ne kadar da boşlar. Çünkü beni sen'den ırak bırakıyorlar.
Bir tavsiye üzerine almıştım. Şu sıralar pek kitap okuma fırsatı bulamadığım için bu kitaptan tekrar başlayayim istedim. Ama o kadar sıkıcı geldi ki. Bitiremeyecegimi düşündüm. Yaklaşık 70 sayfa ama bitirmek benim için başarı bence o kadar sıkıldım çünkü. Kırılganlık üzerine tanımlamalar yaparak başlıyor kitap ve insan ruhunun, duygularının ve hatta sözcüklerin de kırılgan olduğunu belirterek devam ediyor.. Sıkça alintilamalar yapılmış. Dilinden mi çeviriden mi bilemedim, ama okurken odak toplayan bir kitap olmadı benim için. Tavsiye eder miyim, bilemedim...