Ah bu geç kalmaklar. İnsanın bazen kırk yılı geç kalmışlıklarla geçer. Kırk yıl boyunca her şeye geç kalır bazı insanlar. Kayıp mı, kazanç mı bu? Bilemeyiz. Bilemeyiz, insanız. İnsan belki de koca bir geç kalmışlıktır. Güneş doğup batmıştır binlerce kez ve insan uyanamamıştır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok güzel şeyler söylüyordu kitap.
Çok güzel... Çok serinletici... çözücü... açıcı şeyler... içimdeki pasların yavaş yavaş çözülmekte olduğunu hissediyordum... belli belirsiz bir şey oluyordu ama ne olduğunu gerçekten anlamıyordum...