Dronqo

Dronqo
exhausted
Tıp
Rusiya Federasiyası,Sankt-Peterburq, 3 Ağustos
5 kütüphaneci puanı
92 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
E haklı
Ben de onlar gibi alkışladım ama türküyü çok da sevmedim. Çünkü tarlaya soğan ekmek de, soğan toplamak da zordur. Soğan tarlasında ellerimiz hep toprak oluyor. Ne diye soğanlı türkü söyleyip oynayalım ki? Buradaki herkes soğan ekerken de toplarken de çok yoruluyor, yine de mutlu mutlu türkü söylüyorlar.
Reklam
"Al şunu Lo," dedi bana. Dondum kaldım. Hastaydım, evdeydim. Çalışmamıştım günlerdir. Parayı hak edecek bir şey yapmamıştım. "Al şunu Lo" dedi tekrar. Karısını kurtardığım için para mı veriyordu bana? İyi de ben bunu para için yapmamıştım ki. Kadın çok zor durumdaydı, hastaydı, onu o halde gören herkes yardım ederdi. Bunun için para alamazdım Çavuş'tan. Annem hep "Biz işçiyiz. Alnımızın teriyle paramızı kazanıyoruz. Paramız helal paradır," derdi. Şimdi bu parayı alamazdım. Çavuş hålå parayı uzatmaya devam ediyordu. "Alsana şu parayı Lo". Alamam anlamında kafamı salladım.
Annem bazen bana çikolata alır, bazen de bisküvi. Ama her zaman değil. Çünki her zaman alırsak tatlı olmaz diyor annem.

Dronqo

, bir kitap okudu
8/10
·80 syf.·
Beğendi
·
2025 3. kitabı
Lev Tolstoy
8.3/10 · 234,3bin okunma