Eda

İnsanlar okunmamış birer kitaptır. En basitleri hakkındaki hükmü bile tamamının okunmasına bırakmalı. Biraz derince olanların ise, iyice okunduktan sonra üzerinde az veya çok düşünmek lazım.
Reklam
Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var.
Dönüp dönüp sana geldikçe anladım özgürlüğün aşk olduğunu. Alışkanlıklara yenilmedim ben, seni bir alışkanlığa dönüştürmek istemedim yanlızca.
Elbisem çok eski olsun... Fakat bahçemde en iyi güller yetişsin.

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·415 syf.·
6 günde okudu
·
2023 5. kitabı
Ahmet Hamdi Tanpınar
8.3/10 · 21,4bin okunma