Eda

Umudumuzu yitirirsek nasıl yaşardık?
Reklam
Geçmişi düşündüğümde bazen üzülüyorum, bazen de içimi bir huzur kaplıyor.
Son ümit nedir, bilir misiniz? Çok defa son ümit, temennilerimizin imkânsızlığa akseden çehresidir!
- Sanırım yaşamaya bile üşeniyorsun. - Öyleyim sanırım. - Peki özellikle sevmediğin şey ne? - Her şey. Bu aralıksız koşuşturma, sıradan tutkular, açgözlülükler, birbirinden üstün olma arzusu, dedikoduculuk, insanı baştan aşağı süzmeler...
“Kendi kendime biz gurbetin insanlarıyız diyorum. Mesafelerin terbiye ettiği insanlar...”
Reklam