Bir gün Hz. Musa (a.s) Tur dağında Allah ile münacata başlarken şöyle seslendi:
– Ey âlemlerin Rabbi!
Cevap geldi:
– Lebbeyk!
Sonra şöyle dedi:
– Ey itaat edenlerin Rabbi!
Cevap geldi:
– Lebbeyk!
Sonra da şöyle seslendi:
– Ey günahkârların Rabbi!
Cevap geldi:
– Lebbeyk! Lebbeyk! Lebbeyk!
Şaşırmıştı Hz. Musa;
Bu yüzden sordu:
– Allah’ım! En güzel isimlerinle çağırdım,
Bir defa cevap verdin;
Ama ,“Ey günahkârların Rabbi!” diye çağırdığımda üç defa cevap verdin..!
Merhametliler merhametlisi O yüce ALLAH şöyle buyurdu:
– Ey Musa!