Kalırsa bir soru kalır benden.
Yanıtı var mıdır bilmem?
Yazar elim upuzun bir şiir.
Söyler dilim içli bir türkü.
Kalırsa bir soru kalır benden
Gökte yıldızdır o, toprakta gömü.
Kanadım yok ki kırılsın
Sevgilim yok ki ağlasın
Ben duramam bu yerlerde.
Çakıllı, tozlu yollarda
Ayak seslerim kalır, ama
Boğulup gider yellerde .
Düşlerim nerde şimdi?
Uyku tutmayan gecelerim
Silindi mi ömrümden?