Sosyal hayat içerisinde yaşayıp çeşitli sebeplerle sıkça diğer insanlarla karşılaşan biri -bazen sohbet bazen ortak iş- ya muhatap olduğu kişilere benzer ya da onları kendisine benzetir. Çünkü ateşi sönmüş bir odunu diğerine değdirirseniz ya ateşi sönmüş olan yeniden canlanır ya da diğerini değdirirseniz ya ateşi sönmüş olan yeniden canlanır ya da diğerini de söndürür. İşte bu sebepten ötürü toplum içerisindeki ilişkilerimizde ihtiyatlı davranmalıyız.