Biraz yorgunum, kavgaları birikiyor insanın!
Her uzvundan ayrı ayrı taşıyor acısı zamanla!
Yaşımdan yorgun, yaşımdan telaşlıyım bugünlerde!
Kaç yaşındayım sahi saymadım, bilmiyorum!
"Ee nasılsın bakalım bugün? "diye sordu kadın.
" iyiyim. Ne olsun. Her zamanki gibi". diye mırıldandı adam cevaben.
Bir süre baktı öylece sonra içinde ne varsa çıkartıp adamın önüne koydu:
"Yani her zamanki gibi ketumsun, kendi içine kilitli. Uzun cümleleri, geniş izahatleri göze almayan, karşısındakinin samimi merakını hiçe sayan, her şeyi bir kaç kuru kelime ile geçiştirmeye çalışan biri. İyisin yani, aynı yerdesin, hep aynı yerdesin!"
.....
....
...