G

G
@_gulay
𝒴𝒶𝓁𝓃𝒾𝓏𝒸𝒶 𝒾𝒸𝓉𝑒𝓀𝒾 𝓎𝒶𝓀𝒾𝓃𝒹𝒾𝓇; 𝒷𝒶𝓈𝓀𝒶 𝒽𝑒𝓇 𝓈𝑒𝓎 𝓊𝓏𝒶𝓀. /𝓡𝓘𝓛𝓚𝓔
En iyi bildiğim iştir yalnız kalmak. İnsanlarla temas ya beni incitiyor ya onları, İflah olmaz bir uyumsuzum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnanın kendimin "Yokluğunda çok kitap okudum"
Sayfa 38
Ne bir kimseyi göresim var, ne konuşasım bir kimseyle Hayır, insanları sevmiyorum efendimiz
Sayfa 51
Şiir
Kitaplarının bağlılığına inanıyordu. İşte şimdi hepsi yine aynı evin çatısı altında birleşmişlerdi. Onlara kişilik sahibi varlıklar gözüyle bakıyordu. Onları seviyordu.
Sayfa 119·Kitabı okudu