📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru!"
Bugün 1 Mayıs. Bunu ilk kez burada yapacağım. Herkesten farklı olarak ben bugün canım arkadaşımın doğum gününü kutlacağım. Rahatsız olacak varsa şimdiden özür diliyorum.
İyi ki doğdun canım, iyi ki hayatıma girdin. Daha pek çok planımız vardı seninle, daha pek çok yaşanacak güzel günlerimiz vardı, hepsi yarım kaldı. Ne kadar zaman geçerse geçsin, artık bu dünyada olmadığına inanmayacağım. Sen hep baş ucumda, sen hep kalbimin güzel bir köşesinde, sen hep benimle olacaksın. Bunları keşke her sene olduğu gibi yine sana söyleseydim, yine sana yazsaydım. Acın hiç azalmıyor, hiç azalmayacak… Sensiz bir yanım hep eksik kalacak… İki meleğinle beraber huzur içinde uyu. Umarım öteki taraf gerçekten vardır çünkü orası gerçekten varsa senin o tertemiz kalbin ve iki meleğinle orada çok mutlu olduğuna eminim. Seni çok seviyorum. Seni her zaman çok seveceğim…