Dünyada hayatın bir tek manası varsa o da sevmektir. Hatta mukabele edilmesini bile beklemeden sadece sevmek. Başka bir insanı bahtiyar edebilmek, kendini bahtiyar edebilmekte daha güç fakat daha insancadır. Bugün böyle düşünenlere saf hatta enayi derler. Fakat ne derlerse desinler, biz kalbimizin ve kafamızın doğru bulduğu şeyleri etrafın ne dediğine bakmadan yapmalıyız.
Sabahattin Ali
Seni okurken kimi zaman Berlin sokaklarındayım kimi zaman Aydın’ın Kuyucak köyünde. Bazen İstanbul’dayım bazen Ankara’da. Bazen bir sergideyim, tabloya dalıp gidiyorum. Bazen on- on beş asırlık zeytin ağaçlarının altında... Ben seninle Yusuf oluyorum, Ömer oluyorum, Raif Efendi oluyorum. Ben senin şiirlerini okuyup aşka inanıyorum. İyi ki doğdun Sabahattin Ali, iyi ki... Hep derim benim Sabahattin Ali hayranlığımın bir sınırı yok. :) 💗 25.02