Selami

Selami
@_kemtar
Sessiz yaşadım, kim beni, nereden bilecektir? t.me/Kemtar
Söz orucu da tutmalı insan, bakış orucu, öfke orucu, gürültü orucu, dedikodu orucu. Ekran orucu. Ben orucu. Kulaktan ve gözden her şey girmemeli, ağız boş lakırdıya ve kötü söze kapanmalı. Dürtülerin şaha kaldırıldığı bir çağda, duyunun terbiyesi. Bunun için eşsiz bir aydayız. • M. Kemal Sayar
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın kendisiyle barışık ve mutlu olduğu duygusu bu işte; canın sıkılmadan saatlerce, sessizce oturabilirsin.
Duygu ve Düşünce
Bu mübarek Rahmet ayında inceltelim sesimizi, kâlbimizi de. Hâl hatır soralım birilerine ama cevabı da umrumuzda olsun. Merhem olalım yaralara, olamasak da tuz katmayalım...
Din
Alnımın dokunduğu yerden savaşlar artacak Ve bahar giysilerine bürünmüş gelirken kıyamet Gönüllü mağlupları olacak hayatın doktor ‘Yarından korkan adam’ Rûknettin, böyle söyler.
Şiir
Korkarım sevgili doktor, bu mektuba kendimi üzerek başlayacağım Çabuk büyüyen bir çocuk gibi, ceplerimin nerede olduğunu unutacağım önce, Ve mazi gizlenecek bir yer bulamayacak kendine.
Şiir