Söz orucu da tutmalı insan, bakış orucu, öfke orucu, gürültü orucu, dedikodu orucu. Ekran orucu. Ben orucu. Kulaktan ve gözden her şey girmemeli, ağız boş lakırdıya ve kötü söze kapanmalı. Dürtülerin şaha kaldırıldığı bir çağda, duyunun terbiyesi. Bunun için eşsiz bir aydayız.
• M. Kemal Sayar
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu mübarek Rahmet ayında inceltelim sesimizi, kâlbimizi de. Hâl hatır soralım birilerine ama cevabı da umrumuzda olsun. Merhem olalım yaralara, olamasak da tuz katmayalım...
Alnımın dokunduğu yerden savaşlar artacak
Ve bahar giysilerine bürünmüş gelirken kıyamet
Gönüllü mağlupları olacak hayatın doktor
‘Yarından korkan adam’ Rûknettin, böyle söyler.
Korkarım sevgili doktor, bu mektuba
kendimi üzerek başlayacağım
Çabuk büyüyen bir çocuk gibi, ceplerimin
nerede olduğunu unutacağım önce,
Ve mazi gizlenecek bir yer bulamayacak kendine.