Özgürlük ve mutluluğun birbirinden ayrılmaz bir bütün olduğunu sanıyordum,ama artık o kadar da emin değildim.Belki özgürlük bir durum değil,"cesaret göstermek"ti.Belki özgürlük karşı koymak,fedakarlık etmek ve acı çekmekti.Karşılığını vermeden kazanamayacağın bir şeydi.