azra

Gözlerin kaç gece eder, dudakların kaç karanfil....
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
7/10
·144 syf.··
2023 3. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2023 17:45
Kitabı okurken büyük beklentiler içindeydim. Başladım, okudum, bitirdim. Açıkçası ben bu kitabı okurken çok fazla şey öğrendim. Aslında biraz umut ve biraz da inanç ile herşeyin mümkün olduğunu anladım. Kitapta birçok cümle çok hoşuma gitti,birçok cümleyi o kadar benimsedim ki. Çok fazla cümle olduğu için ve kitabı içinde geçen cümleleri beğendiğinizden değilde kendi isteğinizle merak edip almanızı istediğim için kitaptan alıntıları paylaşmayacağım. Kısaca kitap güzeldi kapağı bile o kadar iç açıcıydı ki açıkçası kitabı alırken kapağından çok etkilendiğim için aldım ve aldığıma da pişman değilim.
İnanmak
Pandalar UçabilirCaner Yaman · Hayy Kitap · 2020942 okunma

azra

, bir kitap okudu
7/10
·144 syf.··
3 günde okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2023 17:45
·
2023 3. kitabı
Caner Yaman
7.5/10 · 942 okunma
Mai ve Siyah
7/10
·344 syf.··
2023 2. kitabı
·
19 günde okudu
·
Okunma: 22 Ocak 2023 07:22
Aslında kitabı okurken başta hiçbir şey beklemeyerek okumaya başladım ama kitabı okudukça ister istemez beklentiler ortaya çıktı. Ahmet Cemil'in hayatına, acılarına, dertlerine ortak oldukça aslında pek de kolay atlatılabilecek şeyler yaşamadığını fark ettim ve bir anda gözümde arşa çıktı. Tabi ki sinirlendiğim ve kitabı bıraktığım oldu ama tekrar açınca sayfalarını aslında sürükleyici bir kitap olduğunu fark ettim ve Ahmet Cemil'in yeniden bir başlangıç yapmasını, tüm acılarını, sitemlerini geride bırakıp annesiyle yeni bir hayata başlamasını istedim ve öylede olacaktır muhtemelen. Lamia ve İkbale üzüldüm. Aslında İkbal bunların hiçbirini hak etmemişti. Lamia'ya gelince bazen çok sinirimi bozdu, Ahmet Cemili sevmiş gibiydi gibisi fazla sevmişti bence ama onu arkadaş olarak veya bir abi olarak da görmüş olabilir de. Kısaca bence güzel bir kitaptı ben kitap hakkında hiçbir şey bilmezken başladım biraz geç bitirdim ama gerçekten güzeldi...
Edebiyat
Mai ve SiyahHalid Ziya Uşaklıgil · İthaki Yayınları · 202134,8bin okunma