Öbürü dedi ki “Yolun açık olsun kardeşim, beni unutma.”
“Hatırlarım,” dedi kandilci, “unutmam” demesi gerekirken.
Hatırlamak, unutmamaktan daha vefalı bir kelimedir'
#NazanBekiroglu
'Yürürken bir yandan da şarkı söylüyordum, çünkü mutlu olduğum zaman mutlaka kendi kendime bir şeyler mırıldanırım. Bu, sevincini paylaşacak arkadaşı veya iyi bir dostu olmayan insanların alışkanlığıdır belki de?'