Umay

Umay
@_muptezel
Bazı insanların, bazı şeylere hiç hakları yoktu: ne var ki, insanlar da en çok, bu hiç hakları olmayan şeyleri yapıyorlardı.
Edebiyat & Roman
Reklam
Öbürü dedi ki “Yolun açık olsun kardeşim, beni unutma.” “Hatırlarım,” dedi kandilci, “unutmam” demesi gerekirken. Hatırlamak, unutmamaktan daha vefalı bir kelimedir' #NazanBekiroglu
Söz
Günümüz zamanları'
'Yürürken bir yandan da şarkı söylüyordum, çünkü mutlu olduğum zaman mutlaka kendi kendime bir şeyler mırıldanırım. Bu, sevincini paylaşacak arkadaşı veya iyi bir dostu olmayan insanların alışkanlığıdır belki de?'
Alıntı
'Şüphesiz, kalbinin bir köşesinde, kendine özgü, açığa vuramadığı bir derdi vardı. Bir özlemi, onu çok duygulandıran, iç acısı veren bir şey vardı...'
Alıntı