"Hicriyle çifte nehr-i revan oldu gözlerim,
Ol nev-nihali hayli zaman oldu gözlerim."
(Ayrılık yüzünden gözlerim akan iki nehir oldu.
Uzun zamandır o fidan boylu sevgiliyi gözler dururum.)
1 eylül de dünyaya bir güzellik doğdu malum benim ablam çok güzeldir eee kimin ablası 😎😎bana ablalık,abilik,annelik,babalık yaptı ona çok teşekkür ederim ablam prensesim olduğu için belki onu üzdüm belki güldürdüm ama onu hep severim inşallah oda beni seviyodur😁😁 seni çok seviyorum iyiki hayatımdası.NİCE YAŞLARA🎂🎂
Ganime Buğdaycı
Siz hiç bir adamın kafasının içinde yaşamak istediniz mi, ben istedim. Bu inceleme Azil'den çok Hakan Günday hakkında yorum içerecek. Azil Hakan Günday'ın okuduğum 6.kitabı, geriye kaldı 2. Onları da hemen okuyup tüketmek istemiyorum. Kitapların karakterlerinin ortak özellikleri oldukça değişik karakterlere sahip olmaları. Dünya görüşleri oldukça ilginç ve okudukça hayrete düşüyor, çoğu zaman dünyadan nefret ediyorsunuz. Azil karakterini diğer karakterlere oranla daha az beğendim. Çok arada kalmış bir karakter gibi geldi bana. Hakan Günday'ın romanlarının akışı bana göre durum değerlendirmesi yapan yerleri ve olay akışı olmak üzere ikiye ayrılıyor. Günday, Azil hariç bütün kitaplarında bu dengeyi oldukça iyi sağlamıştı. Ama Azil'de durum değerlendirmeleri ağır basıyor. Tüm bunlarla beraber kitabın her yeri altı çizilebilecek nitelikte. Çoğu cümleyi birden fazla kez okuyacağınızı eminim. Herkesin okumasını tavsiye ederim.