Kurtulanlar, bilmediğini bilenlerle bildiğini bilmeyenlerdir. Onlar birbirini bilir, birbirinden bilir, birbiriyle bilir. Ben dahi bildim, çünkü aşk işinde âşıkın maşûka vuslatı cümle âşıklara aşikâr olur.
Açıkçası kitabı ilk elime aldığımda beklentim yüksekti. Ancak okumaya başladığımda tamamen hayal kırıklığına uğradım. Çünkü ben Hz. Aişe hakkında bilgi edineceğim diye düşünmüştüm. Kitap tamamen kendi düşüncelerine göre yazılmış bir kitap hiçbir kaynak gösterilmiyor.O kadar çok şey anlatıp hiçbirinin dayanağı olmaması açıkçası beni şaşırttı. Hz. Aişe annemiz hakkında doğru bilgiler edinebileceğim başka bir kaynak arayacağım. Kesinlikle önermiyorum.