"Kimse kimseyi tanıyamaz. Tanıdığımızı sanarız. Tanıdığımız kadarına inanırız. Eğer gerçekten tanısak, bırakın aşkı filan, kimse kimseyle arkadaş bile olamaz."
Hayatımdaki her kaybın yas süreci farklı oldu. Kimi zaman kolay kabullendim kimi zaman aylarımı aldı. Her biri eksik yanımı tamamladı, güçlendirdi. Giden ardında bıraktıklarına garip bir dayanma ve onsuz da hayata tutunma gücü armağan ediyor.