sevgi

“Hiçbir kitapta olmamak en iyisi Çünkü cümleler bizi korumak istemez Müziksiz ve sözsüz bir hayat Ve bulutsuz bir gökyüzü tıpkı şimdiki gibi ..”
Sayfa 135 - NOTOS KİTAP·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“… en azından şunu biliyordum : kimse kimsenin adına konuşamaz. Çünkü her ne kadar bir yabancının hikayesini anlatmak istesek de eninde sonunda hep kendi hikayemizi anlatırız…”
Sayfa 94 - NOTOS KİTAP·Kitabı okudu
Edebiyat
“Uzun süre denedim. Ama ancak şimdilerde bir tür meşrûtiyet yakaladım. Bir dürtü. Şimdi birinin , herhangi birinin kalkıp bana sormasını istiyorum : Kimsin .”
Sayfa 88 - NOTOS KİTAP·Kitabı okudu
1000Kitap
Kurguladıklarımızı aşan bir gerçeklik, çoğumuzun mutsuz eden şey tam da bu. Sıradanlığa... Günaydınn🎈
“Okumak yüzünü kapamaktır , diye düşündüm. Okumak yüzünü kapamaktır. Yazmaksa yüzünü göstermek..”
Sayfa 60 - NOTOS KİTAP·Kitabı okudu
Edebiyat