“… en azından şunu biliyordum : kimse kimsenin adına konuşamaz. Çünkü her ne kadar bir yabancının hikayesini anlatmak istesek de eninde sonunda hep kendi hikayemizi anlatırız…”
“Uzun süre denedim. Ama ancak şimdilerde bir tür meşrûtiyet yakaladım. Bir dürtü. Şimdi birinin , herhangi birinin kalkıp bana sormasını istiyorum : Kimsin .”