Ne istediğimi kendimde bilmiyordum ;hayattan korkuyordum,hayattan kaçıp uzaklaşmak istiyordum ama gene de hayattan bir şeyler bekliyordum .
Lev Tolstoy
“Burada geçmiş ile gelecek
arasında gerili ,sallanıyorum.
Saatlerim çarpık
günlerim çatlak yılım yitik.
Sözcükler gelip geçiyor içimden
anlamsızlığa doğru
eylemler gelip gidiyor elimden
çaresizliğe doğru..”
"Kendimi terk edip gitmekten korkuyorum, ben beni bırakıp gidivereceğim sanki, bence çıldırmak bu işte, kendimi bırakıp gidivermek, kalan da giden de yabancı olacak bana."