“Her zaman , yaşamanın olanaksızlığını bilerek yaşadım. Benim için varoluşu katlanılabilir kılan şey de bir dakikadan , bir günden , bir yıldan ötekine nasıl geçebileceğimi görme merakıdır..”
“Kendisine dışarıdan bakamayan herkes kendini zorunlu , hatta vazgeçilmez sanır ; herkes kendisini mutlak bir gerçeklik olarak , bir bütün , bütünün ta kendisi olarak hissedip algılar.Tümüyle kendi varlığımızla özdeşleştiğimiz andan itibaren Tanrı gibi davranırız, Tanrı oluruz …”