“Doğmuş olmamı bağışlayamıyorum . Dünyaya gelerek , sanki bir hizmete saygısızlık etmiş , önemli bir anlaşmaya ihanet edip adı olmayan büyük bir kabahat işlemiştim .Oysa o kadar keskin olmadığım da vaki : Doğmak bana o zaman , başıma gelmemiş olmasıyla avunamayacağım bir felaket gibi görünüyor..”