..İlahi tecelliyi hesaba katmadan, her sorunu kendi gücümüzle aşacağımızı zannediyoruz.Halbuki; böyle bir gücümüz yok.Sorunları sadece aşmaya çalışabiliriz.Gösterdiğimiz çaba İlahi rahmetin tecellisine vesile olursa, ortada sorun diye bir şey kalmaz.Tüm engeller aşılıp başarıyla kucaklaşılır.
Buradaki sihirli formül ""elinden geleni yapmak"" tır.
Ne demişti:
"Meşru hedefe yürüyen padişahın(genelleştirip "insanın" diyelim) önderi Peygamberdir!"
Bu tablo, "Nasıl başarılı olunur?" diye soran gençlere ithaftır!