Yalnızlığımın annesi
İnsan ölünce yalnız kendisi ölmüyor
Ne diyordu Metin Abi*
“Yani benim gözlerimin bunca yıl gördükleri
Bir gün benimle birlikte
Yok olup gidecekler öyle mi?”
“…fakat şu günlerde beni sarsacak bir kadın meselesine mukavemetim çok az.”
“İyi ya işte.. Bütün büyük kadın meseleleri, bizi içine almak için, mukavetimizin en az olduğu günleri beklerler. O anlarda ruhumuzun topuzları, gevşeyen kapıları en hafif rüzgârla açılır ve içeriye; bir gün her şeyimiz olmaya namzet kadın giriverir.”