Zeyneppp

Zeyneppp
@_zeyneppnhc
Ve bazıları; yokken bile vardır, fazlasıyla..
Reklam
Gözümüz kapılarda Kaldıkça daralır içimiz. Gitsek kırarız korkusu Kalsak rahat değiliz..
Sen yine de bir parça benimdin, ben bütün ruhumla senin..
Bir şeyi aşırı istemek iyi bir şey değildi. Sırf bu yüzden bir şeyin olacağı varsa bile olmazdı, insanın isteği dozunda olmalıydı..
En iyisi sonraya saklamayın.Yarının ne getireceğini bilemezsiniz..
Reklam