Ali Çevik

Ali Çevik
@a_cevik3
Bin cihana değişmem şu öksüz Türklüğümü 𐰤𐰀∶𐰢𐰆𐱃𐰞𐰆∶𐱅𐰇𐰼𐰜𐰇𐰢∶𐰓𐰃𐰘𐰀𐰤𐰀
Aircraft Maintenance Engineer(THY)
Ankara
1993
43 okur puanı
Eylül 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Başta Başöğretmen Ulu Önder Atatürk olmak üzere tüm öğretmenlerin,öğretmen adaylarının ve şehit öğretmenlerin günü kutlu olsun.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Buna ister kötü şans, ister karakter kusuru de baba ama sanırım bazı insanların payına düşen tek şey yalnızlık."
“Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyor?”

Ali Çevik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2022 10. kitabı
Peyami Safa
7.6/10 · 57,2bin okunma
Ve sonra ne oluyor biliyor musun? Yarım kalıyorsun, değişiyorsun. Biraz güvensiz, biraz umutsuz, biraz da umutlu. Ve bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmuyor. Ve sonra ne oluyor biliyor musun? Bir zamanlar uğruna dünyayı karşına alabileceğin insan yabancılaşıyor sana. Adım adım uzaklaşıyorsun. Kör kalsa, yatalak olsa, bacaklarını kaybetse vazgeçmeyeceğin insanın buna hiç değmediğini fark ediyorsun. Bir an geliyor bir şeyler kırılıyor içinde, bir şeyler dökülüyor ve geçiyor, bitiyor. Ve sonra ne oluyor biliyor musun? Ölmeye gidiyoruz diyerek ellerini tutsa, tereddütsüz gideceğin insanı hayretle izliyorsun. Usulca ağlıyorsun bir köşe de, gidişine değil, yaptıklarına, zamanına, vazgeçtiklerine ve bunu hak etmeyişine ve aslında kendin için ağlıyorsun. Ve sonra ne oluyor biliyor musun? İp kopuyor en sağlam yerinden. En güvendiğin insanın bıçak izi kalıyor sırtında. Kelimelerle anlatılamayacak kadar sarsılıyor hayallerin. Grileşiyorsun. Oysa biraz umudun olsa, her şeyi yapardın uğruna. Bu kadar kötü düşmüş olmasaydın, daha güçlü kalkardın ayağa. Biliyorsun, en çok buna yanıyorsun. Ve sonra ne oluyor biliyor musun? Anlıyorsun, korkuyorsun. Öyle çok yormuş oluyor ki seni, öyle eksiltmiş. Masumiyetine ateş edilmiş gibi hissediyorsun. Kimse o’nu senin kadar sevemez. Vazgeçerken, en çok buna üzülüyorsun. Ve sonra ne oluyor biliyor musun? İçinden sadece o geçiyor. Ağlıyorsun geçmiyor, gülüyorsun geçmiyor, ne yapsan da acısı dinmiyor. Yara dıştan sarılmış gibi görünse de içi hala sızlıyor, cümleler dökülüyor, kelimeler kırılıyor, sonra fark ediyorsun yaşamın elinden yitip gittiğini. Ve sonra ne oluyor biliyor musun? Koskoca bir hayatı seni ve değerini anlamayan birisine feda etmiş oluyorsun. Her şey bir anda koskoca bir yalana dönüşüyor. Sevgini bitirip ona düşman olmak yerine,
Edebiyat