''Kargaşa devri gelip çatınca kimse onun seyrini durduramaz, kimse ondan kaçamaz, ama bazıları onu kullanmayı becerir. Bu dünyanın yırtıcılığını, şiddetini Hasan Sabbah'dan daha iyi evcilleştirecek birisi çıkmadı. Alamut'ta çekildiği inde kendine küçücük bir huzur alanı yaratabilmek için dört bir yana korku saçtı.''
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bre Zübük, diye bağırdı, ulan cami cami der durursun, hey binamaz, ömründe bikez şu camiye yolun uğradı mı ?,
Burası doğru ya, Avukat Burhan'ın lafı, gürültüden başçavuşun katırı zartamış gibi güme gitti.
Zübük,
- Biz elhamdülillah Müslümanız ve beş vakte beş daha katıp namazımızı evimizde kılarız.. dedi.
Burhan Bey de,
- Gördünüz mü ya, dedi, namaz evde de kılınır. İlle cami gerekmez. Okul öyle değil, çocuklar evde okuyamaz, okul ister. Cami bitane diyorsunuz, uzak diyorsunuz. Uzaksa daha iyi... İbadet yerine gitmek için zahmete girmek sevaptır.