Yarabbi niyet ettim döşenmeye...
Selaam.. Çok yazdım çok sildim bunu da yazıp siliyordum ama dedim kızım sena dur! Dök gitsin ulan aaa!🙄 Abi ne bu Kürk Mantolu Madonna hayranlığı pardon vazgeçilmezliği (lafım sevenlere değil tabi ki dileyen başucu kitabı da yapar da, (!!) ben de okumuş bulundum anlatmak istediğim mevzu bambaşka) ya kaç kere daha keşfetimde "sıkıokurların okur diye kendini tanımlaması için okunması gereken kitaplar sıralamasında mı dersin, ilk 5te mi dersin, okurun simyasinda etki bırakan kitaplar arasında mı dersin, filmi dizisi çekilmesi gereken o kitap kategorisinde mi dersin,🤔 wuu say say bitmez daha antin kuntin vardı da neyse uzatmayayım. Maksadım sadece bir fikir paylaşmak iç dökmek varsa farklı fikirlere konuk olmak ☺️🙏🏽 ya bir de bu kitap sen kalk o kadar kitap dururken bu kitap AVRUPADA BİLMEM NE DİLİYLE YENİDEN BASILSIN abowww. Abart kanka biraz daha abart da abartma tozunu iyicene bula yutanlara 😉 hani ne biliyim yani konduramıyorum abicim, belki de biraz fikir ve zihin çemberini genişletmek lazım ya da ufku mu çağ atlatmak lazım anlamadım ki, bolsun gari. Tek düzelik diye yorumluyorum biraz da kendimce şöyle genel bir tabloya baktığımda insanların çoğu bu türü seviyor doğrudur amenna güzel olanları da mutlaka vardır 🙏🏽 ama bu denli inanın gördüğüm abartmasyonları görenler mutlaka vardır ne ettun be bre dili güzel olabilir kalemi güzel olabilir de gidip de ilk 3 ilk 5e koymazsın, ""NORMAL VE BASİT DÜZEYDE"" bir aşk romanını.. Vakit ayırıp okuyanlara selam olsun teşekkürü bir borç bilirim. (Bu arada birkaç kitap daha var aynı bu kategoride de sinirden ve haksızlığın ayrı sinirinden aklıma gelmiyor.🥲) Gün ışığı altında kalan sihirli sayfalara.. ✨📖 oh beee 😮‍💨
Yorum
Abart (:
1000Kitap

Bay F.

@modernpost
·
aslında sanırım benim hayatım hep karşıdakini düşünmekle geçti,,,
Sayfa 148·Kitabı okudu
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Geçmiş yaşlarınıza ne söylersiniz?
"Zaman makinası olsaydı ve kendi gençliğime Mesela on yedi yaşıma dönseydim kendime şunları söylerdim En önemli şey aşk onu doya doya yaşa bu bir Ne yapmayı sevdiğini bul Ve sonra o sevdiğin şeyi yapabiliyor musun ona bak Yapamıyorsan boşuna enerjini tüketme yapabilenler yapsın Yapıyorsan dünyanın en şanslı insanlarından birisin Dilini ısır kimseye söyleme Sevdiğin insanlar bul işlerini onlarla yapmanın yollarına bak Hayat yap et çalış başarla geçiyor Ve bu maraton çok sevdiklerinle geçerse iş yapmamış Sürekli aşk yapmış olursun Birkaç kişinin elini sıkı sıkı tut Onların dertleriyle dertlen mutluluklarıyla uç dediklerine kulak ver Onları kaybetme Herşey değiştiğinde senin en orijinal halini Bilip sevenlere ihtiyacın olacak Kendini onunla bununla karşılaştırma Başkalarının kriterlerine göre seçim yapma O zaman başkalarının gideceği yerlere gidersin Oralarda ne işin var senin yolun başka yokuşların başka Konu komşu ne der diye dinleme Komşu senin hayatında topu topu on beş dakika konuşacak Sense ölene dek onu yaşayacaksın Hareket et her gün hareket etmeyi alışkanlık haline getir Bir spora kafayı tak dansa kafayı tak satranca kafayı tak Kafaya taktıkların ilerde yaldız olup üzerine yağacak Yaldız olup üzerine yağacak Hey her gün oku herşeyi oku Ağaç olmak nasıldır Van Gogh olmak nasıldır İkinci dünya savaşına katılmış olmak nasıldır öğren Bir gün hepsi bir yapboz gibi birleşip Sana inanılmaz gerçekleri gösterecek Kızlar zekadan çalışıp başarandan ve espriden hoşlanır Erkekler güzellikten edadan ve huzurdan hoşlanır Hayat alışkanlıklarla yürüyor
Bir bakışla başlar bazen , ama çok sevmekle sonsuz olur. Seviyorsan abart... azı yetmez bu kalbe.
Eskiye (geçmiş yaşlarınıza) dönseydiniz kendinize ne derdiniz?
Zaman makinası olsaydı ve kendi gençliğime Mesela on yedi yaşıma dönseydim kendime şunları söylerdim En önemli şey aşk onu doya doya yaşa bu bir Ne yapmayı sevdiğini bul Ve sonra o sevdiğin şeyi yapabiliyor musun ona bak Yapamıyorsan boşuna enerjini tüketme yapabilenler yapsın Yapıyorsan dünyanın en şanslı insanlarından birisin Dilini ısır kimseye söyleme Sevdiğin insanlar bul işlerini onlarla yapmanın yollarına bak Hayat yap et çalış başarla geçiyor Ve bu maraton çok sevdiklerinle geçerse iş yapmamış Sürekli aşk yapmış olursun Birkaç kişinin elini sıkı sıkı tut Onların dertleriyle dertlen mutluluklarıyla uç dediklerine kulak ver Onları kaybetme Herşey değiştiğinde senin en orijinal halini Bilip sevenlere ihtiyacın olacak Kendini onunla bununla karşılaştırma Başkalarının kriterlerine göre seçim yapma O zaman başkalarının gideceği yerlere gidersin Oralarda ne işin var senin yolun başka yokuşların başka Konu komşu ne der diye dinleme Komşu senin hayatında topu topu on beş dakika konuşacak Sense ölene dek onu yaşayacaksın Hareket et her gün hareket etmeyi alışkanlık haline getir Bir spora kafayı tak dansa kafayı tak satranca kafayı tak Kafaya taktıkların ilerde yaldız olup üzerine yağacak Yaldız olup üzerine yağacak Hey her gün oku herşeyi oku Ağaç olmak nasıldır Van Gogh olmak nasıldır
Hayat bazen beklediğinden başka şeyler sunabilir insana. Her zaman hak ettiğimizi düşündüğümüz hayatı yaşayamayabiliriz. Manzaraya sırtımızı dönmek zorunda kaldığımız zamanlar da olabilir. Göz altı çukurlarımız ben burdayım diye bağırabilir, ağzımız, burnumuz, dudaklarımız hatta yüreğimiz yara bere içerisinde kalabilir. Asıl soluk benizlinin kendimiz olduğunu fark etmemiz bir aynayla yüzleşmeye bakar mesela. Bedenimiz istemsizce çöker, istemsizce yaş almadan yaşlanırız. Ömür bazen çift kişilik bir bankta yalnız oturtur da, usulca izlettirir çok kişilik hayatları. Sağından, solundan görünür mutluluklar akar. Kiminin bir kucak çiçeği, kiminin bir yürek sevdası, kiminin binbir umudu vardır, gözüne soka soka gösterir. Kıskanç bir insan değilseniz, "hayata tatlı bir tebessümle yeniden hoşgeldiniz" dedirtir :) Heeeey! Hoşgeldin :) Omurgana sığın ve var ol, sen kendine can ol. Yaşamı dört dörtlük fotoğraflamana gerek yok. Sunulmadı diye küsme dünyaya, al boyanı eline renklerle dans et keyfine göre, bekleme. Tut kalemini sımsıkı, sarıl defterine, dök içini, yaz bildiğin tüm duyguların kelimelere can verme masalını. Bağıra bağıra söyle bildiğin tüm şarkıları, doya doya et dans edeceksen. Yemeğin en güzelini yap mesela, en güzel kıyafetini giyin, abart kendini, yaşamayı abart! Arkanda kalan hayattan çok daha güzelini, çok daha manalısını, Rabbine yüreğini ve avucunu açarak dua dua sen yaşat :) #BirazDaBenden 🕊