Yarabbi niyet ettim döşenmeye...
Selaam.. Çok yazdım çok sildim bunu da yazıp siliyordum ama dedim kızım sena dur! Dök gitsin ulan aaa!🙄 Abi ne bu Kürk Mantolu Madonna hayranlığı pardon vazgeçilmezliği (lafım sevenlere değil tabi ki dileyen başucu kitabı da yapar da, (!!) ben de okumuş bulundum anlatmak istediğim mevzu bambaşka) ya kaç kere daha keşfetimde "sıkıokurların okur diye kendini tanımlaması için okunması gereken kitaplar sıralamasında mı dersin, ilk 5te mi dersin, okurun simyasinda etki bırakan kitaplar arasında mı dersin, filmi dizisi çekilmesi gereken o kitap kategorisinde mi dersin,🤔 wuu say say bitmez daha antin kuntin vardı da neyse uzatmayayım. Maksadım sadece bir fikir paylaşmak iç dökmek varsa farklı fikirlere konuk olmak ☺️🙏🏽 ya bir de bu kitap sen kalk o kadar kitap dururken bu kitap AVRUPADA BİLMEM NE DİLİYLE YENİDEN BASILSIN abowww. Abart kanka biraz daha abart da abartma tozunu iyicene bula yutanlara 😉 hani ne biliyim yani konduramıyorum abicim, belki de biraz fikir ve zihin çemberini genişletmek lazım ya da ufku mu çağ atlatmak lazım anlamadım ki, bolsun gari. Tek düzelik diye yorumluyorum biraz da kendimce şöyle genel bir tabloya baktığımda insanların çoğu bu türü seviyor doğrudur amenna güzel olanları da mutlaka vardır 🙏🏽 ama bu denli inanın gördüğüm abartmasyonları görenler mutlaka vardır ne ettun be bre dili güzel olabilir kalemi güzel olabilir de gidip de ilk 3 ilk 5e koymazsın, ""NORMAL VE BASİT DÜZEYDE"" bir aşk romanını.. Vakit ayırıp okuyanlara selam olsun teşekkürü bir borç bilirim. (Bu arada birkaç kitap daha var aynı bu kategoride de sinirden ve haksızlığın ayrı sinirinden aklıma gelmiyor.🥲) Gün ışığı altında kalan sihirli sayfalara.. ✨📖 oh beee 😮‍💨
Yorum
Kaldır kadehini, kimin şerefine denk gelirse !
Kadehimi boş bırakma Doldur sakim, dolduuur Doldur, kadehimi boş bırakma, Dökerim başımdan aşağı Hatta sensiz yapamam hayatta Deseler de "Abartma", Kadehimi boş bırakmaaaa youtu.be/OcO2YDiD_0o?si=...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İNCİ" Yorumlarınızı bekliyorum...
1. BÖLÜM 🌹 İnci🌹 Eskisi kadar olmasa da hâlâ banyoda vakit geçirmek pek hoşuma gitmiyor. Anneannem, bu konuda destek almam gerektiğini sık sık tekrar edip duruyor. Evet, psikologların yardımıyla uzun bir yol kat ettim, üzerimdeki olumlu etkilerini inkar edemem. Dizginlenemeyen heyecanımı, kafamda kurduğum karmaşık senaryoları ve detaylarda boğulmalarımı saymazsak gayet iyi sayılırım. Yıllardır, kendi yöntemlerimle başımın çaresine bakmayı başarıyorum. Sabahın erken saatleri, henüz şehir uyanmamış, sokaklar sessiz. Kapısı açık banyoda, buharla dolu ortamda saçımı en sevdiğim, hafif ve ferahlatıcı çiçek kokulu şampuanla nazikçe ovalıyordum. Küçük detaylar kafamda büyüyüp, bir an bile rahat bırakmıyordu beni... Köpükler parmaklarım arasında kayarken, zihnim bir yandan geceden özenle hazırladığım kıyafetin Aspar Danışmanlık ve İletişim Hizmetleri'ndeki Kurumsal İletişim Uzmanı pozisyonu görüşmesine uygun olup olmadığını sorguluyordu. O kıyafet; belki çok mu basit, yoksa tam olması gerektiği gibi mi? Su, sıcaklığıyla bedenimi sarmaya devam ederken içimdeki telaş hiç dinmiyordu. Duşu tamamlayıp başımdaki ıslak saçları havluyla sararken, vücudumu da büyük, yumuşak havluyla sıkıca kavradım. Her zaman yaptığım gibi buğulanmış aynaya doğru eğilip, parmağımla yavaşça yüzümün hizasında buğuyu silerken, gözlerimle aynadaki yansımama baktım. Su damlalarının, buharın ve sessizliğin içerisinde, “Bunu başaracaksın,” dedim, kalbimden geçen o cesur cümleyi yüksek sesle fısıldar gibi. “Bugün çok güzel geçecek ve şans senden yana olacak.” Ne kadar sessiz olmaya çalışsam da, suyun ritmik sesi banyodan dışarı taşmıştı. Anneannem açık banyo kapısının pervazına dayanmış, pembe çiçekli, dizine kadar uzanan beyaz geceliği içinde, sabahın serinliğinde
1000Kitap
2025 - En İyi Arkadaşlarım :)
Bu yıl birçok kitap okudum; bazıları okundu ve kapandı, bazılarıysa uzun süre zihnimde kira vermeden yaşadı. Bu yazıda, yıl boyunca beni etkileyen, düşündüren ve zaman zaman zorlayan; kısacası bende bir iz bırakan kitaplardan bahsedeceğim. “En iyiler” demiyorum. Çünkü bu yıl okuduklarımın büyük bir kısmı gerçekten çok iyi kitaplardı ve onlara haksızlık etmek istemem. Ayrıca bu listeye daha önce okuduğum kitapları dahil etmedim. 2025’te ilk kez okuduğum kitaplar üzerinden değerlendirme yapmak bana daha doğru geldi. (Sonuçta tekrar okuduğumuz kitaplar, çoğu yeni kitabı döver, değil mi?) Daha fazla uzatmadan favoriler listeme geçelim. Sınav İlk kez ‘İşe Yarar Bir Şey’ filminde adını duyduğum Julio Cortazar ’ı merak edip bir kitabını almıştım. İyi ki almışım, merak her zaman kötü şeylere yol açmıyormuş arkadaşlar. Hayvan Hikayeleri kitabıyla tanıştık Cortazar ile; buna flört evresi diyelim. Sonra Sınav kitabına başladım ve kitabı bitirdiğimde geri dönülmez bir aşkın pençesine düşmüştüm bile. Kızım Hebun dedim kendi kendime, yolu yok çekeceksin. İsyan etmenin faydası yok, kaderin böyle. Yol belli, eğ başını, usul usul yürü şimdi. O gün bugün usul usul yürüyorum işte… Yani kısaca edebiyata dair tüm algım yerinden oynadı. Edebiyatla oyun oynayan bu adam, kendine ait bir evrene götürüyor sizi ve gerçeklik algınız tepetaklak oluyor. ‘Hadi be sen de abartma!’ diyenleriniz olacaktır; öncelikle aşk olsun… İnanmıyorsanız alın bir kitabını okuyun lütfen. Tehlikeli Oyunlar Daha kitabın ismini yazarken içten bir ‘ah’ çektim. Yani içim dışarı çıksa da şu kitabı ve bende hissettirdiklerini keşke size o anlatsa. Tutunamayanlardan sonra ben Oğuzcum Ataya tutunamamış, bu kitabını bir türlü elime almamıştım. İyi ki mi desem bilemiyorum, kitapların zamanı vardır diye düşünüyorum. Hikmet ile bu yıl
1000Kitap
Zalımın Kızı / Uçan Terlik
- Alyoşa be o kadar atıp tutuyordun evlenmeyin diye 1000Kitapta. Şimdi mor gözle dolaşıyorsun etrafta. Hem aslan burcu hem karateci bir eşin var mutlu musun? + Çok mutluyum Legolas. Karım beni çok seviyor. Aslanlar gibi seviyor. Evire çevire seviyor. - Belli belli.. + Yüzümde izi kalsın diye küçük dokunuşlar yapıyor. Karım bana deli oluyor deli.. - Kades mades yok mu erkekler için? Sevdiğinden emin misin? + Çok seviyor. Bu sabah delirtme beni dedi yine. Deli oluyor bana. Hep sevgisinden yapıyor. Merhem sürdü elleriyle. Sevmese sürmezdi. - Çok kötü olmuş kalk hastaneye gidiyoruz. Kırık varmı? Darp raporu alalım. Elf gözlerim seni iyi görmüyor Alyoşa. + Abartma Legolas kıskançlığından ne yapacağını bilmiyorsun. Evliyim, mutluyum. - Gel otur şöyle. İstersen ben konuşayım neymiş derdi. + Karaçalı gibi girdin aramıza. Evlendiğimiz günden beri hep bizimlesin Legolas. Sana bir ev tutalım dedim. - Dostunu sattın hemen aferin sana iyice gaza gelmişsin bravo.. + Sus Legolas duyacak. Duydu galiba.. Uçan terlik mi o.. ......... (Hastane) + İlaç saatimiz geldi Legolas gel merhemini de sürelim. Elf gözlerine neler olmuş Legolas. Sana dedim sus diye. - Ne bileyim arkadaş o kadar hızlıydı ki anlamadım. + Eve dönünce elini öpersin. Ben ettim sen etme yenge dersin. Nasılda vurmuş vah vah.. - Sanki sen benden farklısın. O kadar Berserk okudun da ne oldu? Hiç mi birşey öğrenmedin Guts'dan? Tamam aşkım peki aşkım deyip durdun. + Ne bileyim o da James Clavell'in Shōgun - 1. Cilt, Shōgun - 2. Cilt'ini okumuş Legolas, Bruce Lee'yi okumuş, Bruce Tegner'in Karate'sini okumuş.. Sus geliyor.. Elf gözlerin neler
Legolas
Tamam be abartma ( Gumbal başladığı için Niloyayı değiştirdiğim yeğenim zırlamıştır)