"... duygularınızı bastırarak beklemeye sabır denmez.Aslında içinizde biriktirdiğiniz şey barut tozudur ve en sonunda patlat.En sonunda çok üzücü bir şekilde o şişeden dışarı çıkar."
"... Büsbütün başka bir hayat, daha az gülünç ve daha çok mantıklı bir hayat istiyorum.Belki bunu arayıp bulmak da mümkün... Fakat içimde öyle bir şeytan var ki.. bana her zaman istediğimden büsbütün başka şeyler yaptırıyor.Onun elinden kurtulmaya çalışmak boş... Yalnız ben değil, hepimiz onun elinde oyuncağız..Senin dünyaya hâkimiyet planların bile eminim ki onun mahsulü..."
"...Kitaplarda okuduğun depresyon kelimesine bir cankurtaran simidi gibi sarılırsın.Çünkü nedense hepimizde, maddi olsun, manevi olsun, bütün dertlerimize bir isim takma merakı vardır, bunu yapmazsak büsbütün çılgına döneriz.Mamafih insanlarda bu merak olmasa doktorlar açlıktan ölürlerdi."