Abrek

Abrek
@abrekzerk
Gargantua
Yaşamak acı çekmektir ve hayatta kalmak acıda bir anlam bulmak demektir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Ben kararımı verdim. Derhal gidip kızı kolundan tutacağını ve…” Bir müddet sustu, düşündü, sonra mırıldandı: “Ve… bir şeyler söyleyeceğim herhalde. Belki de o benden evvel söylemeye başlayacak. Muhakkak ki beni görür görmez tanıyacaktır. Başka türlü olmasına imkân yok. Ve tanıyınca bunu saklamayacak. Gel istersen beraber gidelim, sen biraz arkamda dur. Bizi dinle. Aslını bilmediğimiz âlemlerde tanıştığımız bir kızla konuşmamız herhalde alelade olmayacaktır.‘’
Alıntı
Var olmayanın geleceği de olmaz, var olan da asla sona ermez.
Alıntı
Ahmakları takdir etmek için ahmak, sürüyü takdir etmek için sürünün içinde olmak gerekir.
Alıntı
Kendinizi anlayın, kendinizi kabul edin ama kendiniz olmayın.
Alıntı