Başından sonuna kadar ritmini hiç düşürmeyen, içerisinde masallar ve olağanüstü hikayeler eksik olmayan, üstadın kısacık ama dopdolu bir kitabını daha bitirdim. Kitap hikayesine, Ankara savaşı sonrası, Yıldırım Beyazid Han'ın Timur'a yenilmesi sonucu çocukları arasında yaşanan taht mucadelesi yılları (Fetret Devri) ile başlıyor. Bu süreçte İsa Çelebi oğlu Murad Bey'in hikayesi ile üstad bize o dönem tarihini kendi gözünden tahlil ediyor. -Ki burada özellikle Gökçen kız karakteri çok ilginç bir karakterdir. Türk tarihini yazarken ata erkil bir toplum olarak yazanların aksine bence üstad burada Gökçen kız üzerinden anlatmak istediklerini çok güzel anlatmış. Kadını erkekten ayırıp eksiltmeden aksine eşitleyip daha da yükselterek bu karakter üzerinden anlatmak istediklerini bizlere ve gelecek nesillere vermeye çalışmış. Baştada belirtmeye çalıştığım gibi bir solukta okunacak kitaplardan biri oldu benim için. Herkese iyi okumalar dilerim.