Yazar, şiirler okur, içer; bir kadeh daha koyar, tekrar yazar.
Bazen okuduğu, bazen ise görüp beğendiği alıntıları, burada iz bırakmaları için paylaşır.
Arkadaşlarım adımı bilmezlerdi, çoğu kez “şair” diye çağrılardı beni. Türkçe öğretmenlerimin sevdikleri, fakat zaman zaman da yazdıklarımdan ötürü, şaşkınlığa düştükleri bir öğrenciydim.
Korku cezadan çok daha beterdir, çünkü ceza bellidir, ağır da olsa hafif de, hiçbir zaman belirsizliğin dehşeti kadar, o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir.