"Yargılama adaletsizlik kokuyordu, infaz da insanlık dışıydı..." Hemen alıp okuyayım denmelik bir kitap fark etmeden hemen sayfaların azaldığını görüyorsunuz...
Konusunu çok sevdim.En başından sonuna kadar güzel kaleme alınmış.Kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap.Akıcı ve sade bir kitapdı Bir solukta bitirdim.