Bu tür değerlendirmelerden, bize cinslerin tam bir eşitliğini ve eş değerliğini dayatmak isteyen feministlerin itirazı yüzünden vazgeçilmeyecektir. Ancak seve seve teslim edilecektir ki erkeklerin çoğu da erkeklik idealinin çok gerisinde kalıyor ve bütün insan bireyler biseksüel yatkınlıkları ve çapraz kalıtım sonucunda erkeksi ve kadınsı karakter özelliklerini kendilerinde birleştiriyorlar, öyle ki katıksız erkeklik ve dişilik, içeriği kesinleşmemiş kurumsal tasarımlar olmaktan öteye gitmiyor.