yemin ediyorum gına getirdiniz artık. oraya tıkla error, buraya tıkla çöküntü. 4-5 senedir şuradayım hala aynı nane. bunun için mi insanlardan ödeme alıyorsunuz? taş tabletlerden mi işletiyorsunuz sunucularınızı nedir bu rezillik ya! adam akıllı bir tane profesyonelle nasıl çözemiyorsunuz şu problemi. abuk sabuk tonla sosyal medya özellikleri getireceğinize verimliliğe/performansa mı odaklansanız biraz. yumuşak dille dile getirsek yok, yüksek perdeden söylesek yine yok. bir özür, bir açıklama; o hiç yok zaten. beceremiyorsanız, iplemiyorsanız söyleyin başka bir alternatif bulalım kendimize? 1000Kitap1000Kitap Destek