Gelecek için endişe etmeyin, çünkü gelecek diye bir şey yoktur.
Sadece şimdi vardır, onun için yaşayın ve şimdinin içinde iyiyseniz, sonsuza dek iyisiniz demektir.
İnsanlar yalnızca acıyla büyür. Bunun farkında olmak ve başa gelen talihsizliği kabul etmek iyidir böylece insan isteyerek sırtlandığı yükleri hafifletir.
Hepimiz kendi dünyalarımızın hapishanesinde, vazgeçemediğimiz düşünce ve duygularımızla âdeta tutsaklığımızı yaşarız. Arzularımız , beklentilerimiz , korkularımız ve düşünce tarzımızdan kaynaklanan ıstıraplar kol gezer bu hapishanede.