Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Bilebilsem!" dedi.
"Bilmek her şeyin sonu olur. Çekici olan bilememektir. Sis her şeye harika bir güzellik katar. "
"Ya da insana yolunu şaşırtır."
"Bütün yolların sonu aynı noktaya çıkar, biricik Gladys. "
"Ya o nedir ? "
"Hayal kırıklığı."
Tutkuların esiri olanların zihinleri sadece bir hedefe kilitlenmiştir ; arzularını hayata geçirmek. O andaki tek amaçları budur , geriye kalanlar teferruattan başka bir şey değildir.
Neden her şey böyle oluyor , iyi bir jnsan karanlıkta kalıyor, bir başkasınaysa mutluluk kendiliğinden geliyor ? Biliyorum ,biliyorum ,canım , böyle düşünmek iyi değil,serbest fikircilik bu ;ama içtenlikle ,hakikat adına neden bazıları için kader ,yavrusu daha annesinin karnındayken mutluluk müjdesi verir ; ama bir başkası yetimhaneden çıkıp doğruca sokaklara düşer ?