Efşan Şimşek

Efşan Şimşek
@adigeefsan
Aşık olmanın en kötü yanı seni aşksız bırakmasıdır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan kendisine benzeyen birini neden sever ki?
Her insanın bir başkası için sonsuz bir muamma oluşu, üzerinde düşünülmesi gereken muazzam bir hakikattir.
Gerçekleşmeyecek arzulara sahip olmaktan daha zalim hicbir sey yoktur.
Ve birilerini sana zarar verdiği için hayatından çıkardığında kimseye özür borçlu değilsin.