Önce hepsini yazdım, sonra hepsini çizdim.Yazıp çizdiklerimden çıktı kara bir resim.Baktım, orada, bir-bir duruyor sevdiklerim.Bakıyorlar ardından, yazıp çizdiklerimin,O, yazarken ya da çizerken bilmediğim..Bilmeden yazdıklarım, bilmeden çizdiklerim.Beni çizdi sonunda, yazıp da çizdiklerim.Bana gülüyor şimdi, yitip-yitirdiklerim.Çizilmemiş olanlar, yazmayıp bildiklerim.ah ''bilip ettiklerim, bilmeyip ettiklerim."