Gökyüzünü öpmek isterdim Ömür hanım, gözlerimle değil dudaklarımla.
Yoruldum bulutları kirpiklerimde taşımaktan.
Delilik mi dedin? Kim bilir...
Belki de yerde sürünmenin bir tepkisidir bu, ya da ne bileyim bilinçsiz bir aykırı olmak duygusu.
Gökyüzü de olmak isteyebilirdim değil mi? Kim ne diyebilir ki?
#şükrüerbaş
Özgür olmak isteyip izin bekleyerek; hakkını isteyip lütuf bekleyerek, hiçbir şey yapmadan her şeyi isteyip, yakınarak; ne gidilecek yer, ne de elde edilecek bir şey vardır. Şükran duygusu asaletin göstergesi, nankörlük sevginin mezarıdır.