Bırakın hâlâ hayallerle yaşamayı.
Ne mecnun nede leyla gerçek.
Ben küçük prens değilim ki;
Gülümü,koyunun yediğine inanayım.
Gerçek olan tek şey,bataklıkta oluşumuz.
Hayalimizse,nilüferin açması.
Ne yani,istemem mi sanıyorsunuz?
Elimde masal çiçeğiyle kapısına varmayı.
Evrenin ona aşkımı ilan ederken,
Yıldırımları,gökkuşağına bırakmasını.
Ama olmaz biliyorum,sizi bunlara inandıramam.
Bin yılda bir olan şeyler,bizleri es geçer.
Biz sıradan insanlarsa,
Masallara inanıp,çocuklarımıza bunları anlatırız.
Belki de hâlâ içimizdeki çocuğa.
Bitirmesini istemediğimiz tek masal.
Sonunu dinlemek için can attığım,mutlu sonlu masal.
İyi geceler gülüm.
~AEK(ALİ EREN KARATEKİN)