Gerçek mutluluk, yavaş yavaş,azar azar gelir ve bu bizim hayata bakış açımızla doğrudan doğruya ilgili ve orantılıdır.Mutluluk,birbirini tamamlayan ufak tefek şeylerin birikmesinden doğuyor.
"Egoist ne demek?"
"Bencil demek..."
"Bencil!"
"Kendini kâinatın merkezi sanıp her şeyin kendi keyfine göre düzenlenmesini isteyen çıkarcı demek!"
"Ben bu muyum?"
"Bundan kurtulmanızı temenni ederim!"
"Demek buyum?"
"Bundan kurtulmanızı dilerim kardeşim!"
Kuvvetli bir şamar yemiştim.Bu adamın yanından derhal kalkıp savuşmak mı,yoksa kalıp dövüşmek mi gerekiyordu?